Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3241
За сьогодні: 0
Вже продано: 518
На перевірці: 0

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Перший тест нового BMW 5-series

Вже більше сорока років BMW 5-series веде відчайдушну боротьбу за лідерство в сегменті преміум седанів бізнес класу. На шляху до вершини баварців завжди підстерігають сильні конкуренти в обличчі Audi A6 та Mercedes-benz E-Class, до яких останнім часом приєднався британський аристократ Jaguar XF.

Не так давно в Штутдгарті презентували нове покоління Mercedes-benz E-Class, яке на думку багатьох експертів є еталоном Е-класу. Водночас, після близького знайомства з сьомим поколінням 5-series ми почали сумніватися в цьому твердженні. Адже п’ятірка отримала сучасний зовнішній вигляд, якісний інтер’єр та безліч електронних систем та функцій. Але найголовніша новина – нова BMW 5-series не подорожчала. Ефективність конструкції та бездоганність інженерних рішень сприяла відродженню легенди про найкерованіше авто в Е-класі. Відчуття від драйву дуже близькі до тих що дарує компактний седан BMW 3-series. Зменшення ваги та коефіцієнту аеродинамічного спротиву дозволило значно поліпшити показники динаміки та витрати пального.

Вислів «Без минулого у тебе немає майбутнього» дуже повно характеризує нову 5-series, бо ще в далекому 1996 році баварці презентували легендарну п’яту серію в кузові Е39. З тих часів тривав постійний пошук, як в дизайні, так і в філософії моделі. Згадуючи ті далекі часи багато фанатів марки зі сльозами на очах зустрічали послідуючі витвори баварських зодчих.

Поки не зрозуміло, чи виправдає себе ідея використовувати вузли та агрегати від флагману 7-series, адже може утворитися велика прірва між п’ятою та третьою серіями. Як і найближчі конкуренти, баварці велику увагу приділяють передній оптиці. Світлодіодні фари перестали бути опцією, то замовляючи модне світло Ви отримаєте матричні лінзи, які освітлюють дорогу на відстань до 600 метрів.

BMW 5-series 2017 модельного року пропонується в трьох варіантах комплектацій: базова SE, люксова Luxury та спортивна M Sport. Різниця між цими варіантами полягає у різного вигляду бамперах та розмірах колісних дисків. Використання алюмінію дозволило зменшити вагу кузова на 100 кг, що декларується майже всіма автовиробниками. У випадку з BMW це означає ще більше динаміки та драйву.

Тестовий автомобіль був оснащений дизельною рядною шісткою об’ємом 3 літри, яка завдяки новій турбіні зі зміною геометрією Twin Power розвиває 265 к.с. та 620 Нм крутного моменту. У поєднанні з системою повного приводу та 8-ступеневим автоматом BMW 530d прискорюється з 0 до 100 км/год всього за 5,4 секунди. Під час руху автомобіль відчувається дуже комфортним та плавким. В якості опції німці пропонують активне рульове керування за 1100 євро, яке ще більш виражено вказує на кут оберту рульового колеса. Підвищена маневреність виявилась настільки захоплюючою, що все інше відійшло на задній план.

Адаптивні амортизатори за 1200 євро та система Driving Control Experience дозволяє індивідуально підібрати налаштування роботи рульового управління, роботи підвіски та гальмівної системи. Сюди же можна додати професійну інформаційно-розважальну систему, яка відіграє важливу роль у отриманні контролю над автомобілем. Майже у всіх режимах їзди автомобіль веде себе прогнозовано та зібрано. Навіть робота турбодизильного двигуна та шум від вітру не турбують водія та його пасажирів, бо ізоляція салону п’ятірки просто таки відмінна.

Неперевершена атмосфера панує в кабіні BMW 5-series, де окрім якісних матеріалів обробки можна зустріти типові для баварців рішення. Відчуття преміум автомобіля посилюється коли починаєш торкатися до клавіш та сенсорних поверхонь. Широкій вибір варіантів оздоблення додає лоску і без того розкішному інтер’єру нової 5-series.

Як водиться на BMW, водійське крісло встановлено дуже низько, тому торпедо для зручності повернуто до людини, яка безпосередньо керує автомобілем. Мультимедійна система складається з 10,2-дюймового екрана, розміщеного майже по центру передньої панелі. Важіль перемикання передач розташовано на центральному тунелі, що дуже зручно на відміну від Mercedes-benz E-Class. За 250 євро на п’ятірку встановлюється програмне забезпечення Apple CarPlay, яке надає можливість користуватися смартфоном, широко відомим серед мажорів.

Для пасажирів заднього ряду передбачено три посадкових місця. Також слід зазначити, що новачок отримав збільшений до 530 літрів об’єм багажного відсіку.

Порівняльна таблиця тесту (максимальна кількість балів при оцінці - 10)

          Параметри

      Audi A6  

   Mercedes-Benz      Е-Class

    BMW 5-Series

    Jaguar XF

Зовнішній вигляд

 9

   10

   10

 9

Базова комплектація

 9

    9

    9

 9

Опції (пакет)

 9

    9

    9

 9

Якість обробки інтер’єру

10

   10

    9

 9

Прохідність

 -

    -

    -

 -

Шумоізоляція

10

   10

   10

 9

Розгін

 9

    9

   10

 9

Гальмування

10

   10

   10

10

Престиж

 9

   10

    9

10

Втрата в ціні

 9

    9

    8

 8

Вартість

 7

    6

    9

 8

Безпека

 9

   10

    9

 9

Витрата пального

 8

    9

    9

 8

Витрати на обслуговування

 7

    6

    7

 7

Керованість

 9

    9

   10

 9

Дизайн

 9

   10

    8

 9

Індивідуальність

 8

    9

    8

10

Вартість додаткового обладнання

 7

    6

    7

 8

Дилерська мережа

 8

    8

    9

 8

Надійність

 8

    9

    9

 8

Всього:

164

   168

  169

166

Місце:

 4

    2

    1

 3

Підрахунок балів вивів нове покоління BMW 5-series в лідери класу. Позаду залишились такі легенди, як Mercedes-benz E-Class, Audi A6 та Jaguar XF. Їздові характеристики забезпечили баварцю перше місце, а слабкими сторонами седану залишились: витрати на обслуговування, вартість додаткового обладнання та втрата в ціні. І все ж таки BMW 5-series можна назвати вдалою покупкою, бо де ще зустрінеш таку машину дешевше ніж за 40 тисяч євро. 

19.12.2016
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Перший тест нового BMW 5-series

Політика конфіденційності